Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 8. august 2008, 14:18

Hej.

Jeg er nu ved at være godt træt af min gamle telefon, og vil have en ny. Denne gang har jeg tænkt mig at købe en helt ny mobil, som kan "alt".

Men da jeg ikke helt er så meget med i, hvad der er nyt ved mobiltelefoner, spørger jeg Jer her, hvilken telefon I vil foreslå mig, hvis budget ligger omkring de 3k.

Mange tak.

mvh. Jacob

He who has the ability, has the duty!

2

fredag, 8. august 2008, 14:19

Tja jeg er godt tilfreds med min Nokia N82 som efter min mening kan det meste :D

Har den "desværre" i den grå version, men der er kommet en sort som er en del federe. Eneste jeg savner er en T9 ordbog, men har da overlevet i snart 6mdr.

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

Samsung Galaxy S II - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 3 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

3

fredag, 8. august 2008, 14:24

Hmm en KAN ALT mobil er vel noget i stil med en iPhone 3G, en HTC Diamond eller Samsung Innov8 i8510 (dén kan alt! - se her)

:dance:

...ups, havde ikke lige set dit budget, Innov8 kommer nok over de 3K, medmindre der er nogen udbyder der vælger den ind

DualCore Pentium :: G2030 :: 4x2GB DDR2133 :: 2x Intel520 240GB SSD RAID0 :: Asus GTX 660 TOP ::
:: X400 Passive SeaSonic :: NoFan CS-70 :: Dell 2209WA :: Mionix Naos 5000 :: Apple Pro keyboard ::

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AT0MAC" (08.08.2008, 14:25)

4

fredag, 8. august 2008, 14:34

Jeg ville vente og se hvad Tag Heurs telefon kommer til at koste :) De ser FUCKING sprøde ud!

Men de kommer nok til at koste på den forkerte side a 3k. Men hvem ved?

EDIT: Uhh læste lige at den vil komme til at koste på den forkerte side a 3k euro :D Så må jeg igang me at spare op!

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Phoque" (08.08.2008, 14:36)

5

fredag, 8. august 2008, 14:39

Hvis det skal være en telefon der kan det meste (-multimedia), uden at fylde alt for meget, så kan jeg klart anbefale nokia e51 - en rigtig lækker buisness telefon.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

6

fredag, 8. august 2008, 14:50

jeg vil sige HTC Diamond

7

fredag, 8. august 2008, 14:58

har også kigget lidt på en Nokia N95, hvad med den?

8

fredag, 8. august 2008, 15:04

Jeg har en HTC Touch Diamond, den kan ALT.
Kun en ting den ikke kan, og det er at vande blomster :))

Ej, det er en super lækker pocket pc.. :9xo

/Lasse N.

Apple <3

9

fredag, 8. august 2008, 15:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af LeeFusZ

/Lasse N.

Og den er ikke sløv på nogen måde eller hvad?

10

fredag, 8. august 2008, 15:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
Jeg ville vente og se hvad Tag Heurs telefon kommer til at koste :) De ser FUCKING sprøde ud!

EDIT: Uhh læste lige at den vil komme til at koste på den forkerte side a 3k euro :D Så må jeg igang me at spare op!

Bevis på at design så absolut er objektivt, håber den er bygget af et eller andet specielt metal eller kan noget spektakulært, for køn dét syntes jeg godtnok ikke at den er.......

Sorry for :offtopic:

DualCore Pentium :: G2030 :: 4x2GB DDR2133 :: 2x Intel520 240GB SSD RAID0 :: Asus GTX 660 TOP ::
:: X400 Passive SeaSonic :: NoFan CS-70 :: Dell 2209WA :: Mionix Naos 5000 :: Apple Pro keyboard ::

11

fredag, 8. august 2008, 15:53

quote]Oprindeligt indlæg af at.mac

Citeret

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK

Bevis på at design så absolut er objektivt, håber den er bygget af et eller andet specielt metal eller kan noget spektakulært, for køn dét syntes jeg godtnok ikke at den er.......

Sorry for :offtopic:[/quote]

Har du helt ret i den er fandme ikke køn/stillet som vel er det man forbinder med navnet Tag Heurs.

Bare fordi de tilsætter noget metal+det der sikkert er ægte læder + navnet tagheurs så tror de det skal koste en formue :boxed:

12

fredag, 8. august 2008, 18:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af czepluch

Citeret

/Lasse N.

Efter jeg har intalleret en ny ROM og tweaked lidt kører den super hurtigt.. ;)

HTC Touch Diamond er Top Dollar! :9xo

Apple <3

13

fredag, 8. august 2008, 19:12

Citeret

Citeret

Citeret

/Lasse N.

...det er sjovt, sådan havde jeg det også med min HTC Touch, den originale ELF da jeg havde den, den kørte helt vildt langsomt og elendigt, indtil jeg fandt en anden ROM og putte på + OC den en lille smule, så kunne den nogle nasty tricks lige pludselig :dance:

14

fredag, 8. august 2008, 20:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af at.mac

Citeret

Citeret

Citeret

/Lasse N.

...det er sjovt, sådan havde jeg det også med min HTC Touch, den originale ELF da jeg havde den, den kørte helt vildt langsomt og elendigt, indtil jeg fandt en anden ROM og putte på + OC den en lille smule, så kunne den nogle nasty tricks lige pludselig :dance:

Så I kan godt anbefale HTC diamond, og hjælpe mig med lige at tweake den til lidt bedre ydelse ? :)

15

fredag, 8. august 2008, 21:18

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af at.mac

Citeret

Citeret

Citeret

/Lasse N.

Så I kan godt anbefale HTC diamond, og hjælpe mig med lige at tweake den til lidt bedre ydelse ? :)

Ja :9xo

Apple <3

16

fredag, 8. august 2008, 21:28

Ja det er typisk for microsoft styrersystemer der er alt snasket slået til som standart, heldivis er der massere guides til at afhjælpe det problem så man for fuld fart på sin HTC :) Som jo er et super produkt hvis man gider rode lidt med den, dog ville jeg nok vente på at touch pro kommer på markdet.

17

fredag, 8. august 2008, 21:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af c-k
Ja det er typisk for microsoft styrersystemer der er alt snasket slået til som standart, heldivis er der massere guides til at afhjælpe det problem så man for fuld fart på sin HTC :) Som jo er et super produkt hvis man gider rode lidt med den, dog ville jeg nok vente på at touch pro kommer på markdet.

En touch pro har jeg sikkert slet ikke råd til. Hvor kan jeg billigtst finde en HTC Diamond?

18

fredag, 8. august 2008, 22:06

Citeret

Citeret

En touch pro har jeg sikkert slet ikke råd til. Hvor kan jeg billigtst finde en HTC Diamond?

Du kan se priserne her .. :cheers:
http://mobilpriser.dk/index.php?page=103&product=4173&bc=1

Apple <3

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "LeeFusZ" (08.08.2008, 23:33)

19

fredag, 8. august 2008, 22:36

Citeret

[HTC] er et super produkt hvis man gider rode lidt med den

Jeg gider ikke rode med min telefon. iPhone 3G FTW :T :9xo
Bare surt med Telia... :boxed: :pokey:

P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Yonzie" (08.08.2008, 22:37)

Seneste tests og artikler

0

ASUS Z97-PRO (Wi-Fi ac)

Så er det blevet tid til endnu
Læs Mere

0

Thermaltake Urban T81 - Full Tower

Denne test byder på et stort f
Læs Mere

2

Sony MDR-NC31EM Noise Cancelling earplugs

Sammen med Sony Xperia Z2 og X
Læs Mere

0

ASUS VG248Q 24 tommer 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny NVIDIA GeForce 340.52 WHQL grafikkort driver

NVIDIA er kommet med en sprit
Læs Mere

0

HTC One M8 med Windows Phone 8.1

Det er ikke en and, den skulle
Læs Mere

0

Trials Fusion får første DLC pakke

Ubisoft er i dag kommet med DL
Læs Mere

7

Cooler Master med Dansk Dansk support på Tweak.dk

Du kan nu få dansk support fra
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.