Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 7. august 2008, 22:23

Hejsa !

Her den 1. September skal jeg ud og købe en ny computer. Det er virkelig længe siden jeg har købt og samlet min egen computer så derfor skal jeg bruge jeres hjælp.

Krav til computeren.
Den SKAL være samlet.
Den SKAL kunne holde til de nyeste spil.
Den SKAl have mindst 120gb HDD
Den SKAL understøtte DVI (Så min Samsung Syncmaster 20" kan bruges til den også i stedet for analog)

Mvh
pearly

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "pearly" (07.08.2008, 22:25)

2

torsdag, 7. august 2008, 22:43

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

4

torsdag, 7. august 2008, 23:28

Mange tak for jeres indlæg!
Ja, jeg har kigget lidt på getmore og priserne ser fornuftige ud! Men er det gode pc'er?

5

torsdag, 7. august 2008, 23:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af pearly
Ja, jeg har kigget lidt på getmore og priserne ser fornuftige ud! Men er det gode pc'er?

ganske fine, du får hva du betaler for, hverken mere eller mindre

6

torsdag, 7. august 2008, 23:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maesty

Citeret

Altså er det en computer som kan holde et par år?

7

torsdag, 7. august 2008, 23:36

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maesty

Citeret

Altså er det en computer som kan holde et par år?

det er der ingen computere der kan i mine øjne. men igen det kommer jo an på hva du skal bruge den til

8

fredag, 8. august 2008, 04:09

Mja det burde være en computer som kan holde 1-1½ år mindst.

Men ja den PSU ser ikke ret rar og de skriver ikke hvad mærke rammene er af, så det kan være noget noname billigt lort, og GFX kan også komme fra et ikke så kendt producent , og kabinettet ja.

Som maesty skriver, du får hvad du betaler for.

Personligt ville jeg aldrig købe samlet computere.

Du kan lave din egen computer på www.shg.dk og med tips fra den getmore side og smide dit eget hardware ind der og vælge et antec performance kabinet og en corsair psu og så vælge de skal samle den for dig, ville ikke kende prisen på det men du kan jo prøve dig frem.

Det er desværre ikke muligt og se computerne da getmore er et rent online firma , og ville heller ikke selv bruge dem til en samle computer køb da de har en dårlig fortid med kundeservice / RMA , min makkers kabinet har været indsendt nu i et par måneder til dem uden og ha været kommet tilbage, så hvis der sker noget med din computer kommer du til og vente nogle måneder på den kommer tilbage og hvem fanden kan undvære sin computer i 2-3 måneder ?.

[ ~ 22" Samsung 226BW ~ ]
[ ~ Asus P5Q Deluxe ~ ]
[ ~ E8400 @ 3.6 - Stock. ~ ]
[ ~ 8GB Mushkin @ 1200 Mhz ~ ]
[ ~ Gainward GeForce GTX280 ~ ]

[ ~ 3 x 320 GB Samsung SpinPoint T166 Sata II 16 Mb Cache ~ ]
[ ~ 2 x 750 GB Samsung SpinPoint F1 Sata II 32 Mb Cache ~ ]

9

fredag, 8. august 2008, 08:22

Der er ca 20 tråde om dette emne, hva med at kigge der..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.