Fået ny computer - hvad skal jeg gøre?

  • Hej alle


    Jeg har lige fået denne computer ind ad døren: http://getmore.dk/templates/im…d=1015&SelectedGroup=1015


    Nu er jeg ved at sætte skidtet op, og selvom nogle nok ville sige, det er dumt, så installeres der altså en god gammel WinXP Pro 32 bit på den. Jeg gider simpelthen ikke købe og sætte mig ind i Vista, når pengene ikke hænger på træerne, og når der snart kommer en ny version af Windows alligevel (har jeg da hørt).


    Nu kan jeg så vist ikke bruge alle mine ram lige med det første, men det må jeg vel leve med.


    Jeg vil starte med at installere Service Pack 3, men hvad så? Computeren skal yde ordentligt i spil, og hvis jeg ikke kan udnytte alle mine ram, skal jeg så gøre noget for at det fungerer bedst muligt? Sætte en sidefil af fx?


    Er der ellers andre ting, jeg bør huske med min nye computer?


    Mange tak :-)


    Edit: Jeg kan også se, at Getmore har været så flinke at sætte selvsamme computer 600 kr. ned i dag eller i går må det have været... altså lige omkring det tidspunkt, jeg bestilte på og før jeg modtog den. Jeg kan vel ikke forvente nogen medlidenhed og refundering af tabt beløb hvis jeg skriver til dem? Det ville bare være 10 gange lettere end evt. at sende den tilbage med min returneringsret og købe igen, hvilket simpelthen ville være for plat...

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

    Rettet en gang, sidst af JenSLyN ().

  • Jeg bruger skam også xp:-) Jeg kan se 3,25 gb af mine 4(gfx 512) og efter lidt start vanskeligheder kører det sgu godt. Kører crysis på high 1680*1080 uden problemer.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Skal jeg ellers huske noget? Sætte sidefil op? Et elelr andet, som man kunne glemme med en ny comp?


    Jeg fik raskvæk en fejl fra msn.com på min internet explorer, der åbenbart kommer hver gang, jeg går ind på sitet. Synes det er lidt hrutigt at opleve ballade... :/

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Det har jeg også efter de sidste to formateringer(de fejlmeldinger). Har aldrig sat nogen sidefil op...

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70