Computer stole

  • Halløj, da jeg så Die Hard 4 og 40 Year Old Virgin for noget tid siden faldt jeg for de computer/gaming-stole eller hvad i vil kalde dem, og så tænkte jeg om nogen herinde ved hvor man kan købe sådan noget i danmark, og om man overhoved kan?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nirous
    Halløj, da jeg så Die Hard 4 og 40 Year Old Virgin for noget tid siden faldt jeg for de computer/gaming-stole eller hvad i vil kalde dem, og så tænkte jeg om nogen herinde ved hvor man kan købe sådan noget i danmark, og om man overhoved kan?


    noget i stil med det her?
    http://www.ultimategamechair.com/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nirous
    Det er nemlig rigtigt, men ved du om der er nogle forhandlere herhjemme i DK der sælger sådan noget?


    skriv en mail til firmaet og hør om de har nogle europæiske forhandlere. ellers kan de sikkert osse overtales til at sende til dk

  • Mjaaa men jeg fiskede lidt efter at komme til at kunne prøve dem i en eventuel forretning men jeg går ikke ud fra at det er det helt vilde udvalg jeg vil kunne finde i en dansk butik.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nirous
    Mjaaa men jeg fiskede lidt efter at komme til at kunne prøve dem i en eventuel forretning men jeg går ikke ud fra at det er det helt vilde udvalg jeg vil kunne finde i en dansk butik.


    tvivler meget på du finder sådan noget i danske butikker, men jeg kunne jo tage fejl

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tunfisk
    Jysk Har en til salg magen til den på hifigalleri :)


    de har dem nogen gange på tilbud til 500kr..


    men det er jo en konsol gamer stol det der.. kan ikke rigtigt bruges til computer.. sidder ALT for lavt.. :D

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650