Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 1. august 2008, 23:17

Halløj, da jeg så Die Hard 4 og 40 Year Old Virgin for noget tid siden faldt jeg for de computer/gaming-stole eller hvad i vil kalde dem, og så tænkte jeg om nogen herinde ved hvor man kan købe sådan noget i danmark, og om man overhoved kan?

2

fredag, 1. august 2008, 23:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nirous
Halløj, da jeg så Die Hard 4 og 40 Year Old Virgin for noget tid siden faldt jeg for de computer/gaming-stole eller hvad i vil kalde dem, og så tænkte jeg om nogen herinde ved hvor man kan købe sådan noget i danmark, og om man overhoved kan?

noget i stil med det her?
http://www.ultimategamechair.com/

3

fredag, 1. august 2008, 23:29

Det er nemlig rigtigt, men ved du om der er nogle forhandlere herhjemme i DK der sælger sådan noget?

4

fredag, 1. august 2008, 23:34

Citeret

Det er nemlig rigtigt, men ved du om der er nogle forhandlere herhjemme i DK der sælger sådan noget?

skriv en mail til firmaet og hør om de har nogle europæiske forhandlere. ellers kan de sikkert osse overtales til at sende til dk

5

fredag, 1. august 2008, 23:40

Mjaaa men jeg fiskede lidt efter at komme til at kunne prøve dem i en eventuel forretning men jeg går ikke ud fra at det er det helt vilde udvalg jeg vil kunne finde i en dansk butik.

6

fredag, 1. august 2008, 23:54

Citeret

Mjaaa men jeg fiskede lidt efter at komme til at kunne prøve dem i en eventuel forretning men jeg går ikke ud fra at det er det helt vilde udvalg jeg vil kunne finde i en dansk butik.

tvivler meget på du finder sådan noget i danske butikker, men jeg kunne jo tage fejl

7

lørdag, 2. august 2008, 17:12

Der er en gamerstol (ikke magen til) til salg på hifigalleri.dk

CLICKY

8

mandag, 4. august 2008, 11:17

Jysk Har en til salg magen til den på hifigalleri :)

Maskinmester studerende Svendborg
Macbook air medio 2012
Diving - Sailing - Photography

9

mandag, 4. august 2008, 12:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af tunfisk
Jysk Har en til salg magen til den på hifigalleri :)

de har dem nogen gange på tilbud til 500kr..

men det er jo en konsol gamer stol det der.. kan ikke rigtigt bruges til computer.. sidder ALT for lavt.. :D

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

10

mandag, 4. august 2008, 12:52

Ville nu hellere kigge efter en ordenligt kontor stol frem for det plastik gøgl der, evt. se om du kan finde en brugt kinnarps stol til en rimmelig penge.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.