Hjemme-netværk

  • hej jeg har et problem. i vores hjem køre vi over en switch men der er et problem når vi alle er sat til er deer kun to computere der kan komme på jeg tror nok at det er fordig at man skal have flere dynamiske ip adreser men det kan også være at dere ikke er åbnet nok porte hved tdc men er ikke sikker på nogle af dem så jeg vil spørge om der er nogle der hved noget om den slags og hvordan man laver det for der er cirka 5 computere der skal være på netværket
    bare kom med alle jeres idere
    på forhånd tak

  • tusinde tak for din featback det er altid godt så er der sikkert også flere der vil svare hvis jeg lavede mine tråd overskrifter om men kunne du ikke give mig et link til en hjemeside hvor man kan købe en router der skal helst være 10 portedet ville være dejligt tak :clap:

  • hvad er dine krav til dit netværk?
    skal det også være trådløst?
    henter du ting over nettet med meget traffik som f.eks. med bittorrent?
    Det er en del billigere at købe en normal router, som har 1 wan port (til adsl) og 4 lan porte (til netværket) og så slå en switch til routeren.
    som du kan se her hos edbpriser så findes der rigtig mange routere til rigtig mange forskellige priser, dem som er her er med SPI firewall.
    http://www.edbpriser.dk/Produc…=&Equal643=14777&x=12&y=8

  • jeg bruger meget netværk net zone er meget høj der skal også være trådløs netværk der skal helst være over 6 lan porte tak men kan du finde nogle der passe til den her beskrivelse så ville det være godt :clap: