Mus + Keyboard + Headset

  • Hej.


    Jeg kunne godt tænke mig og høre jeg gæve gallere af hvad i bruger af udstyr til når i gamer osv.


    Sad og kiggede på det nye fra Sennheiser , deres PC350 , nok koster det 1000 kr , men er det også det værd ?


    Og så er der jo selvfølgelig spørgsmålet om mus og keyboard, ligenu kører jeg med steelseries 6g og logitech g5 men de er ved og være noget nedslidte og virker ikke så godt mere :o


  • Sennheiser er alle pengene værd, ellers er der osse et mærke som skullcandy koster det halve, men kvaliteten i både lyd og mic er ganske fin


    g15 eller Razer Tarantula


    og en steelseries ikari laser er en genial mus


  • er der egentaget nogen forskel på g15 og g15 gaming keyboard ? , det ser ud til håndledsstøtten på gaming keyboardet er større.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Clausen


    er der egentaget nogen forskel på g15 og g15 gaming keyboard ? , det ser ud til håndledsstøtten på gaming keyboardet er større.


    den gamle model er med blåt lys og 18 knapper, den nye version er med orange lys og kun 6 knapper

  • jeg bruger G15 v1(blåt lys), G5 v2, steelseries glas musemåtte og steelseries Neckband Headset

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm