Hardware/software problem.

  • Hej alle, jeg ligger inde med et problem. Jeg har for nylig købt nye dele til min pc. Dvs, Cpu, strømforsygning, RAM blokke, motherboard og grafikkort. jeg satte det i min gamle pc. og den kørte fint. men da jeg begyndte at spille tunge spil som "Age of Conan" begyndte min PC at slukke uandmeldt efter 20-40 minutters spilletid. Det er herefter blevet sat ned til 4-5 menutter og nogle gange kan jeg knapt nok spille i 2 minutter før den går død. Jeg modtager ingen "bluescreen" eller fejlmeddelinger, den slukker bare.
    Her kommer mit første spørgsmål, hvorfor gør den det? alle drivere til grafikkortet er installeret, min strømforsygning er kraftig nok. og temperaturen overstiger ikke 40-45 grader.
    Mit hardware er installeret korrekt. Så hvad kan være galt?.


    Når men jeg ville løse problemet og geninstallerede vista og alle drivere (desværre også bios opdatering). da jeg genstarter min pc, fordi det blev jeg bedt om :), for jeg følgende fejlmeddelse:


    Windows error recovery


    Windows Failed to start. A recent hardware or software change might be the cause. to fix the problem: insert Windows Installition disc(...)


    Jeg indsætter derfor min Installations CD, og når til mine 3 valgmuligheder.
    Jeg prøver derfor først "reparer" . men jeg for at hvide at den ikke kan finde min HDD.
    Så jeg prøver at trykke "installer", mén samme besked som ved at trykke reparér.


    Så jeg ender igen ved Windows Error Recovery, hvor der er nogle andre mulgiheder:


    Other Options:
    1 Safe mode
    2 Safe mode with networking
    3 Safe mode with command prompt
    4 Last known good configuration (advanced)
    5 Start windows Normally


    Hvis jeg benytter mig af mulighed nummer 1,2 &3 , loades en masse drivere, men den stopper ved Windows/system32/drivers/crcdisk.sys. - hvorefter computeren genstartes og jeg er tilbage til Windows Error Recovery.


    Hvis jeg derudover benytter mig af 4 & 5, så går den videre hvor den prøver at loade Windows vista op. men hurtigt går den over i en "blue screen" hvor jeg kun når at se
    "A problem has caused (...)"


    Da jeg har prøvet at bruge et program kaldt "Killdisk" så hentede jeg det og ville slå alt ihjel på min harddisk og prøve at starte på en frisk. Men Killdisk programmet som kører via min CD-drev, fortæller mig at den ikke kan finde mit D: drev. kan jeg ikke komme videre dér.


    Edit *
    Hvad gør jeg for at få min Pc til at starte op igen? koste hvad det vil