Hvis du er efter en wrt54g, så find udgaven der hedder wrt54gl - det lille L indikerer at det er den version hvor du kan smide alternativ firmware på, ala DD-WRT eller Tomato som begge giver en hel del flere muligheder end standart firmwaren.
Synes selv den er dejligt stabil til både internet og ethernet. Derudover kan du installere DD-WRT firmware på den, så du har rigtig mange muligheder. Både standard firmware og førnævnte skulle give mulighed for at åbne porte.
Eneste minus er at man ikke kan køre 300mbit trådløst eller 1gbit trådet (men det kan man vel heller ikke forlange til den pris)
ja Buffalo er os gode til at lave routere, køre selv med en AirStation WHR-G125 og vist jeg testede den trådløse kunne jeg hente og sende med 10/10mbit i hele min lejlighed via en laptop af ændre dato, har tændt på om jeg skulle smide DD-wrt firmware på den men ved ik om jeg tør og hvordan det ska gøre 100%.
Altså på trådet-net ? For det lyder da mega fesent
WAN er Wireless Network... Og det kommer an på hvilken firmware man bruger... De alternative firmware versioner giver rigtig mange indstillings muligheder, men så vidt jeg ved så giver den org. firmware den højeste overførsels hastighed.!
Altså på trådet-net ? For det lyder da mega fesent
WAN er Wireless Network... Og det kommer an på hvilken firmware man bruger... De alternative firmware versioner giver rigtig mange indstillings muligheder, men så vidt jeg ved så giver den org. firmware den højeste overførsels hastighed.!