The^Daemo^N

Gæst

1

onsdag, 19. november 2003, 13:27

Hej :-)) Håber der er nogen der kan hjælpe med flg. problem, PC får virus og går ned.... Virus kunne ikke slettes, derfor slettede jeg partitionerne på HD oprettede 2 nye partitioner og reinst. Win XP. Dette forløb egentligt meget fint ud over at da XP endelig var lagt ind havde den så lige glemt at der i Fdisk var oprettet 2 partitioner... DVS at den havde lavet det hele som en stor på trods af at der var oprettet 2 i Fdisk hmm...?? Jeg lavede så en ekstra partition med "partition magic" Efterflg. opdateres XP fra microsoft win update... Og nu fryser den konstant???
Jeg har tjekket ram, cpu, graffikkort, strømforsyning... Men disse ting funger alle i anden PC? Det skal lige nævnes at PC ikke frøs inden Viraen!
Og inden jeg gik igang opdaterede jeg Bios på bundkortet. Men dette er dobbelt tjekket om det er den rigtige, AWflash vil slet ikke give lov til at lægge en forkert bios på... Hjælp PLZ kan HD have taget skade af en vira???

2

onsdag, 19. november 2003, 16:00

Nu har du ikke en højttaler stående tæt på din HD vel.... den kan nemlig ikke tåle magnetfeltet, og så går HD helt i kagemand efter nogen tid..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.