Hvilken Ekstern Harddisk skal jeg vælge?

  • Hej. Jeg håbede på at I derude kunne komme med nogle gode producenter af Eksterne Harddiske. Jeg vil gerne have en ekstern harddisk på 500gb, som er brugervenlig og har brugervenligt backup program.
    Der må gerne være Ethernet på, men ikke nødvendigt hvis det kommer til at koste meget oven i. Den skal gerne være en med 7200 rpm


    Altså kom med nogle forslag og begrund dem. Det er planen at den skal bruges til at have backup på og til at flytte data fra pc til anden pc.


    Angående størrelsen behøver den ikke kunne være i lommen bare i en taske :P. Den skal koste under 1000 kr.


    Det ville være perfekt hvis man kan få en 500Gb harddisk som kun behøvede strøm fra usb porten og selvfølgelig koster under 1000 kr.


    Ps. Der skal være god køling i den så man kan røre ved og så den selvfølgelig ikke brænder sig selv af eller beskadiger bordet, om det så er råt træ.

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

    Rettet en gang, sidst af lga1993 ().

  • Til en anden gang, så er en tråd nok - du behøver ikke oprette flere fordi du ikke lige får svar.


    Jeg ville tage et kig på en MyBook fra WD, omend de godt kan blive lidt for store hvis de skal flyttes alt for meget rundt.


    Så måske du skal overveje at uddybe dine krav lidt mere, gerne med fokus på behovet for at transportere den, og hvilken prisgruppe vi befinder os i.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Jeg har selv lige købt denne her:
    http://www.getmore.dk/template…p?ProductGuid=WDH1U10000E


    Og den er jeg voldsom glad for..


    Den er godt ventileret og virker bare!


    Den er godt nok for dyr, og jeg går aldrig brugt alt det plads, men det er selvfølgelig godt at være klar på fremtiden. Jeg har kigget herinde på denne her http://www.getmore.dk/template…sp?productGuid=WDE1U5000E
    Har jeg forstået det rigtig at den kan få nok strøm igennem usb porten, så den ikke behøver at være tilsluttet en stikkontakt?

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM