• Til at starte med troede jeg det kun var wow, men da jeg spillede cs i går skete det igen, efter at have kigget lidt nøjere på mit grafikkort bemærkede jeg at i midten af kølecirkeltingesten(jeg kan ikke lige huske navnet) sidder der en rund skive med et hul i midten og en lille ledning ledende væk fra, og igennem hullet stikker der en plastic ting fra kortet op, begge disse ser ud til at være blevet smeltet en smule, jeg har en mistanke om at det kan have noget at gøre med mine problemer og siden hele køletingen var dækket med støv da jeg gjorde den ren første gang kan det nok have været derfor den er blevet så varm. Men hvad ved jeg =/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af thethomas2
    Til at starte med troede jeg det kun var wow, men da jeg spillede cs i går skete det igen, efter at have kigget lidt nøjere på mit grafikkort bemærkede jeg at i midten af kølecirkeltingesten(jeg kan ikke lige huske navnet) sidder der en rund skive med et hul i midten og en lille ledning ledende væk fra, og igennem hullet stikker der en plastic ting fra kortet op, begge disse ser ud til at være blevet smeltet en smule, jeg har en mistanke om at det kan have noget at gøre med mine problemer og siden hele køletingen var dækket med støv da jeg gjorde den ren første gang kan det nok have været derfor den er blevet så varm. Men hvad ved jeg =/


    Skal du ikke lige ændre overskriften...? Og hvad er det der sker med dine spil :crazyeyes: