G15 keyboard er begyndt at opføre sig underligt

  • Hej, det er sådan at jeg har lige været til lan i et par dage, og da jeg tog afsted til lan virkede mit 9keyboard helt som det skulle, men så her igår begyndte det at opføre sig meget underligt, på den måde at når jeg bruger min backspace knap sker der ikke noget, og når jeg bruger den under backspace som laver apostrof sker der heller ikke noget. Og når jeg bruger min TAB knap laver den ni-taller, og når jeg bruger min num-pad 9 laver den det som tab normalt gør, og når jeg bruger den der 1/2 knap laver den et 6-tal efterfulgt af et 1/2 tegn, samme på num-pad 6 knappen.
    Der er sikkert også flere ting som ikke virker som de skal, men de her er dem jeg har opdaget indtil videre.


    Det er meget mærkeligt og MEGET irriterende!! Så er der noget jeg kan gøre for at få det til at virke optimalt igen? Andet end at købe et helt nyt keyboard måske...
    Måske jeg skal reparere driveren eller et eller andet?



    Tak på forhånd.

  • sker der også efter reboot? jeg mener mit G11 har også fucket op, hvis man nu har spillet et spil i lang tid kan det godt finde på at lave om på nogle taster men så virker det fint efter reboot`?

  • lyder ret underligt.
    men prøv at kigge på drivere ja. ved ikke hvilket styresystem du kører med. men mit tastatur virkede kun(og det delvist) i det medfølgende program til det, lige indtil jeg ville prøve at fjerne den beta af 1. service pack til mit windows vista, så virkede det fint >_-