Grafik accelerator problem

  • Jeg har et problem når jeg forsøger at spille (wow) på min pc, kort efter jeg har startet spillet op og logget ind, fryser billedet et par sekunder, og der kommer en popup fra grafikkortet, der siger at grafik acceleratoren ikke svarede og derfor blev reset. dette fortsætter med at ske med ~30.sek -1min intervaller.
    Mit grafikkort er et radeonx740xl, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre og håber i kan hjælpe.
    På forhånd tak.

  • Hvad er specs på resten af dit system?

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • hmm.. evt defekt hardware.. kan jeg self ikk sige med sikkerhed.. men har du prøvet at "google" det den skriver til dig.. for det er tit det kan hjælpe..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Til at starte med troede jeg det kun var wow, men da jeg spillede cs i går skete det igen, efter at have kigget lidt nøjere på mit grafikkort bemærkede jeg at i midten af kølecirkeltingesten(jeg kan ikke lige huske navnet) sidder der en rund skive med et hul i midten og en lille ledning ledende væk fra, og igennem hullet stikker der en plastic ting fra kortet op, begge disse ser ud til at være blevet smeltet en smule, jeg har en mistanke om at det kan have noget at gøre med mine problemer og siden hele køletingen var dækket med støv da jeg gjorde den ren første gang kan det nok have været derfor den er blevet så varm. Men hvad ved jeg =/