Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 27. juni 2008, 18:52

jeg har et Gigabyte GA-P35-DS3 og jeg har brugt alle onboard usb2.0 og har kun et tilbage i mit kabinet som os er usb2.0 så kunne godt tænke mig at vide hvor jeg ka købe 3stk som jeg ka koble til mit bundkort, se her de nederste gule porte hvis nogen er i ik er sikker på hva jeg snakker om.

det er fordi det fyldte ik nogen med til bundkortet :(

eller ska jeg prøve at kontakte Gigabyte's kundeservice og se om jeg ka få nogle gratis, hvis man alså ka det?

2

fredag, 27. juni 2008, 19:09

Jeg har en del af sådan nogle fra gamle bundkort, gider ikke bøvle med at sende dem. Så du kan jo prøve at oprette en tråd i køb/salg så er der sikkert en i nærheden af dig der har nogle.

3

fredag, 27. juni 2008, 19:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af noxon
Jeg har en del af sådan nogle fra gamle bundkort, gider ikke bøvle med at sende dem. Så du kan jo prøve at oprette en tråd i køb/salg så er der sikkert en i nærheden af dig der har nogle.

har godt nok os fået en af mine far men den ska bruge alle 10pin imens de nye kun ska bruge 9pin og dem har jeg nemlig ik kunne finde derfor jeg spørger, om man evt os kunne spørger Gigabyte, ved du noget om det noxon?

4

lørdag, 28. juni 2008, 12:17

Sidst jeg spurgte gigas support om noget, tog det lang tid, og et totalt forkert svar der kom fra dem :))
-Men håber bare jeg var uheldig..

Har du prøvet med dem med 10? den ekstra er sikkert bare en ekstra stel.

Du kan prøve at spørge dem her http://www.gigabyte.com.tw/Support/ServiceCenter.aspx

5

lørdag, 28. juni 2008, 21:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
jeg har et Gigabyte GA-P35-DS3 og jeg har brugt alle onboard usb2.0 og har kun et tilbage i mit kabinet som os er usb2.0 så kunne godt tænke mig at vide hvor jeg ka købe 3stk som jeg ka koble til mit bundkort, se her de nederste gule porte hvis nogen er i ik er sikker på hva jeg snakker om.

det er fordi det fyldte ik nogen med til bundkortet :(

eller ska jeg prøve at kontakte Gigabyte's kundeservice og se om jeg ka få nogle gratis, hvis man alså ka det?

Er det bare sådan en dims til at føre dem om i røven af kabinettet?

Hvis, så har jeg da nogle nye fra mit P5E3 WS Pro liggende.. Smid en PM med adresse, hvis det har interesse. Så smider jeg den/dem med posten...

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.