Hvilken HTC skal jeg vælge?

  • Hej! (=


    Nu står jeg og skal købe en ny telefon. Jeg har bestemt mig for at købe en HTC, men mit problem er, at jeg ikke ved hvilken en af dem jeg skal vælge. Jeg har hovedsageligt kigget på 3 modeller: HTC TyTN II/Kaiser, HTC Touch Dual og HTC Touch Cruise. - Hvilken af disse mener I ville passe godt til en, som er ny inden for HTC? Og ville det være en god eller en dårlig idé at købe en brugt? Hvorfor?


    På forhånd tak


    // naw

  • Jeg har ingen erfaring med den første du nævner, men har prøvet både Touch Dual og Cruise. funktionerne er stort set lige goe, men jeg må indrømme at Touch er nemmere at lege med. Kan specielt godt li at der er knapper når der er brug for det, istedet for at KUN touch. Syntes også Touch ligger bedre i hånden, da den har de gode runde former. Men selvf, smag/behag

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Fungerer de nyere HTC-telefoner godt nok som telefoner?


    Ældre modeller som SPV C500 og Qtek 8310 kunne finde finde på at falde af telefonnettet og bare skrive "Searching..." i displayet i dagevis, indtil man manuelt tvang dem til at søge efter telefonudbydere (hvilket jo så fortæller, at de tilsyneladende ikke søgte, selv om de skrev "Searching...").

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af betaboy
    Jeg har ingen erfaring med den første du nævner, men har prøvet både Touch Dual og Cruise. funktionerne er stort set lige goe, men jeg må indrømme at Touch er nemmere at lege med. Kan specielt godt li at der er knapper når der er brug for det, istedet for at KUN touch. Syntes også Touch ligger bedre i hånden, da den har de gode runde former. Men selvf, smag/behag


    Til gengæld så har Dual - så vidt jeg ved - ikke wifi. Men ved du om det har nogen særlig stor betydning?



  • Jeg sidder selv og prøver at vælge mellem den nye Iphone eler den nye HTC Touch Pro..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det kan du da vist kun selv svare på. Er wifi en funktion du har brug for? Hvis ja, så har det en stor betydning, at det ikke er der ;)


    Tjoeh, nu har jeg jo som sagt aldrig haft en HTC eller nogen anden mobil med Windows og alt det der. Så jeg ved ærlig talt ikke om wi-fi er en vigtig funktion..?


    Nå, men jeg tror at jeg udelukker Touch Cruise, da jeg egentlig gerne vil have et tastatur af den ene eller den anden slags.