Gaming headset

  • Stemte Stealseries 5H v2, for det er den jeg har nu, havde 3 steelseries 5h v1'er før i tiden, de blev ofte defekte og derfor sendt til rma, v2'eren har heldigvis fixet de børnesygdomme.


    Grunden til at jeg stemmer på den er at jeg har prøvet et par forskellige stykker og jeg synes godt om det her og egner sig specielt til pro gaming pågrund af lav bas og høj diskant, der er sikkert bedre headsets hvis man vil ha' den fulde oplevelse, men af pro gaming headsets er de her helt klart noget af det bedste.


    Mht. microfonen så er lyden god, men så heller ikke mere. Det er top notch men det er heller ikke noget du vil bruge til at optage en musical med. Perfekt til brug over ts/vt.



    Edit* af overstående headsets har jeg prøvet razers piranha og fatality.


    Razers piranha er der rigtig god lyd i men er ikke lige til pro gaming, for kraftig bas men udemærket alligevel da de egner sig 100% til singleplayer spil hvor player versus player ikke er en faktor.
    Fatalitys føles som noget billigt discount.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • har selv haft en del af dem du har på listen, og mange af dem skuffede fælt.


    dog vil steelseries 5h v2 helt klart være det bedste bud


    hvis du vil have highend så kig efter sennheisers top modeller

  • SENNHEISER HD555. skide godt allround headset, som bare giver perfekt lyd og ikke bare bom bom lyden, som man får i så meget andet gøjl.


    ps. V2 modellerne har også børnesygdommene så hold jer fra det lort.

  • Sennheiseren er ubrugelig uden microfon ærgeligt de ikke har implementeret det.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • SteelSeries Siberia Full-size Headset helt klart :clap:
    synes det er totalt fedt at man kan sætte mikrofonen fast til skærmen, og lyden er stadig meget tydlig. plus så får man ikke ondt i ørene fordi de er så store :D


    synes bare ikke du skal købe steelseries 5h v2 (tror jeg de hedder) 3 af mine venner har haft dem, allesammen er gået i stykker :boxed:
    plus når jeg er på netcafe (boomtown) hvor de har dem så efter 1 time har man ondt i ørene, lidt træls synes jeg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Richardx
    SteelSeries Siberia Full-size Headset helt klart :clap:
    synes det er totalt fedt at man kan sætte mikrofonen fast til skærmen, og lyden er stadig meget tydlig. plus så får man ikke ondt i ørene fordi de er så store :D


    synes bare ikke du skal købe steelseries 5h v2 (tror jeg de hedder) 3 af mine venner har haft dem, allesammen er gået i stykker :boxed:
    plus når jeg er på netcafe (boomtown) hvor de har dem så efter 1 time har man ondt i ørene, lidt træls synes jeg.


    Kræver bare tilvending, jeg spiller 1.6 omkring 5 timer hver dag, angående det med det går i stykker har jeg haft mit forholdsvis længe og det fejler intet umiddelbart endnu og jeg har ikk just behandlet det specielt godt... Derimod har jeg ikk hørt andet end problemer om Siberia headsettet...

  • det var v1'erne der gik i stykker 1/3 del af dem eller sådan noget. v2'eren er fixet.


    edit* så vil jeg heller ikke anbefale fatality's for en af mine kammerater havde den og den gik i stykker da han satte sig på den... rofl...

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Både Siberia og SteelSeries er noget værre l*rt rent byggekvalitets mæssigt.
    Begge går i stykker vildt let, og jeg tror omkring 1/3 af dem går i stykker indenfor det første år...
    TIL GENGÆLD er begge headsets vildt gode gaming headsets, og jeg kan klart anbefale dem begge.
    Du skal bare være opmærksom på de let og hurtigt går i stykker.
    Sennheiser laver derimod headsets af rigtig god kvalitet, men jeg tror de to førnævnte er bedre til gaming. Selvom et Sennheiser uden tvivl holder meget længere end de to.

    Nexus RX-1K
    MSI FXA-890-GD70
    Phenom II X4 965 BE @ 3.4 GHz
    6 Gb OCZ 1333 MHz @ 7-7-7-20
    MSI GTX 460 Hawk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mads_spazz
    Både Siberia og SteelSeries er noget værre l*rt rent byggekvalitets mæssigt.
    Begge går i stykker vildt let, og jeg tror omkring 1/3 af dem går i stykker indenfor det første år...
    TIL GENGÆLD er begge headsets vildt gode gaming headsets, og jeg kan klart anbefale dem begge.
    Du skal bare være opmærksom på de let og hurtigt går i stykker.
    Sennheiser laver derimod headsets af rigtig god kvalitet, men jeg tror de to førnævnte er bedre til gaming. Selvom et Sennheiser uden tvivl holder meget længere end de to.


    Forstår ikk hvordan Steelseries 5hv2 går i stykker, jeg behandler virkelig ikke mine godt og de fejler intet, heller ikk mine Sennheiser dog er de næsten nye, jeg hoppede dog hurtigt tilbage til Steelseries imo meget bedre til gaming, det sucks til musik, men det gør de alle sammen imo såå...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Forstår ikk hvordan Steelseries 5hv2 går i stykker, jeg behandler virkelig ikke mine godt og de fejler intet, heller ikk mine Sennheiser dog er de næsten nye, jeg hoppede dog hurtigt tilbage til Steelseries imo meget bedre til gaming, det sucks til musik, men det gør de alle sammen imo såå...


    Der er desværre kommet en løs forbindelse i kablet på mine H5 V2. Lige under "volume kontrolen"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit


    Der er desværre kommet en løs forbindelse i kablet på mine H5 V2. Lige under "volume kontrolen"


    Skete også for min gamle G5 mus træls hva.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit


    Der er desværre kommet en løs forbindelse i kablet på mine H5 V2. Lige under "volume kontrolen"


    det er vist en rimelig generel sygdom de har


    kender mange de har gjort det hos inklusiv mig selv


    mine sennheiser har derimod aldrig fejlet noget, og kvaliteten er langt bedre imo


  • Hvilket Sennheiser har du`? Vil give dig ret i at lyd og kvali er bedre, dog kommer det an på hva formålet er med det... Hvis man spiller competitive eller bare en lille smule seriøst så giver 5Hv2 nogle fordele efter min mening, er der så nogen der ikk er enige med mig i, men er det for fun el. lign. ville jeg vælge Sennheiser også...