Hvordan tilslutter jeg PC til Tv

  • Hej


    Jeg har købt BELKIN PC-DVD to TV Cable Kit og så skulle det jo være nemt!!!
    Jeg har installeret ATI media center men kan ikke få tilsluttet tv'et


    Hvordan skal stikkene sidde i PC'en?
    Hvordan skal instillingerne være både på TV og Pc


    Er der nogen der kan hjælpe Please


    Rosa :boxed:

  • Du bliver nødt til at komme med noget mere info hvis du vil have brugbar hjælp - ellers kan vi kun gætte os frem... :P


    Hvilket TV?
    Hvilket grafikkort?
    Hvilke stik?


    Hvad har du prøvet?

  • Jeg har fuldt nedenstående vejledning:


    Hvis du ikke får noget billede, efter at alle kabler er på plads, kan du prøve at genstarte din computer med fjernsynskablerne tilsluttet.


    Hvis det ikke hjælper, så prøv følgende:


    1. Gå til dit skrivebord på din computer.


    2. Højre klik og vælg 'Egenskaber' / 'Properties'.


    3. Vælg 'Indstilllinger' / Settings'.


    4. Vælg 'Avancerede indstillinger' / 'Advanced'.


    5. Vælg 'Skærme' / 'Displays'.


    6. Tryk på 'TV'.


    Hvis du ikke kan se nogen 'Displays'-tab i 'Advanced' er det nok fordi, du ikke har den korrekte software installeret på din computer. Prøv at downloade den nyeste driver til dit grafikkort. Det kan findes på producentens hjemmeside. Referer eventuelt til manualen for dit grafikkort.


    Jeg kan ikke se nogen "Display'-tab i Advances og jeg har prøvet og opdatere driveren men den siger at der ikke findes en driver der er bedre?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rosa
    Radeon X600 PRO - når det var vist skræmkortet ups leder videre........

    Lol, nu forvirrer du mig, men... Er skærmkortet ikke også det man kalder grafikkortet? :crazyeyes:
    Har selv et ATI Radeon X6xx PRO på min gamle com! :D

  • Haha! :P
    Kæft, hvor er vi intelligente alligevel x)
    Men det lyder mere fornuftigt at der både er et skærmkort og et grafikkort! :D
    -Det har jeg egentlig aldrig tænkt over, om der er forskel på de 2 ting! :))
    Den næste der skriver et indlæg til Rosa, må også gerne lige inkludere svaret på denne gåde! :D

  • Men hvis du ikke allerede havde købt kablerne, så ville jeg have anbefalet denne hjemmeside Klik her for link.
    Nåårh jaer, og btw.. Hvilken port benytter du dig af? S-video, eller?.. :)


    EDIT: Du har kun givet oplysninger om skærm portene, men hvilke porte er der i computeren og hvilken har du tænkt dig at bruge?

  • Uha det kan jeg ikke hjælpe dig med desværre. Det er lidt svært når man ikke sidder foran computeren(for mig ihvertfald). Håber der er andre der ved lidt mere en jeg gør. Held og lykke :-)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70