hjælp til valg af bærbar


  • Hej og velkommen til tweak.... Prøv at kikke på den der hedder power Klik Her
    Hvad skal computeren bruges til?


    Ps. du skal ikke købe fra elgiganten for deres maskiner er MEGET DYRE + du får ikke særlig meget for pengene ;)

  • tak for svaret og velkomsten den ser en del bedre ud end den fra elgiganten og den koster ikke så meget mere så det kan godt være at jeg køber den


    forresten skal den bruges mest til internet og at se film over internettet
    samtidig skal den også kunne spille nogle spil. Ikke krævende spil, jeg spiller næsten kun strategi spil som empire at war, rome total war, heroes of might and magic, age of empire og så videre


    ved du forresten hvornår tilbuddet udløber og om der følger software som windows vista med for jeg skal først købe om en uge

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af krol146
    tak for svaret og velkomsten den ser en del bedre ud end den fra elgiganten og den koster ikke så meget mere så det kan godt være at jeg køber den


    forresten skal den bruges mest til internet og at se film over internettet
    samtidig skal den også kunne spille nogle spil. Ikke krævende spil, jeg spiller næsten kun strategi spil som empire at war, rome total war, heroes of might and magic, age of empire og så videre


    ved du forresten hvornår tilbuddet udløber og om der følger software som windows vista med for jeg skal først købe om en uge


    Hej igen.. Ved ikke hvornår tilbuddet udløber. Men der følger i hvertfald Windows Vista Home Basic 64Bit.
    64 bit gør så styresystemet understøtter 4 gb ram ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af krol146
    ok så tror jeg at jeg køber den hvis tilbuddet ikke udløber ellers kommer jeg tilbage i næste uge og leder efter mere hjælp :D


    Tjekket anmeldelser på Laptopworld.dk?