Edit: Erfaringer med prcdata.dk og Debusy?

  • Ja, som overskriften siger..
    Nogen som har erfaring med prcdata, hvis i har må i da meget gerne dele da jeg overvejer at købe fra dem.. (:


    Edit: Faldt også lige over siden Debusy det lader til de har noget på lager som jeg overvejer at købe..
    Nogen der har erfaringer med dem ?
    De har e-mærket, men ved ikke lige helt ?

  • A ok i min bog...

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • kan os kune støtte op om de ander :9xo

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Har handlet hos PRC-Data, gik ganske fornuftigt. Jeg har ikke benyttet mig af deres RMA, så i min bog er de lig så gode, som alle de andre forhandlere der kan finde ud af at sende en pakke med posten.

  • Har handlet med prcdata et par gange uden problemer. Den anden kender jeg ikke!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Har lige købt en del hos debusy.


    Fik det hele dagen efter, faktura på pdf osv.
    Det hele virkede meget professionelt.
    Men har ikke prøvet at RMA noget der, det plejer jo tit at kunne ændre det hele,

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • kan sige god for begge herfra :9xo

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • har prøvet RMA ved PRC data og det gik super fint - det var en god strøm af information fra deres side af, så man vidste hele tiden hvor i systemet ens produkt var.


    Har kun gode ting at sige om dem.


    Mvh Stubkier

  • Kan kun støtte op omkring folks positive holdning til PRC Data.


    Jeg kan ligeledes sige det samme om Debusy. Jeg har handlet med dem en enkelt gang, og alt gik som det skulle. Jeg har ligeledes haft fat i deres bogholderiafdeling og der har jeg udelukkende fået god betjening og venlige mails som svar på mine spørgsmål. Deres svartider er bestemt heller ikke dårlige - så det er ikke sidste gang jeg har handlet der.

  • De brugte 2 arbejdsdage på at sende en lagervare - det er IMO grund nok til at jeg aldrig handler der igen.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af celfa
    De brugte 2 arbejdsdage på at sende en lagervare - det er IMO grund nok til at jeg aldrig handler der igen.


    Hvem af dem? Og rolig nu :9xo

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Har købt langt det meste af mit hardware i PRCData, bor dog også i Viborg og det eneste minus jeg har er deres SUPER langsomme betjening i butikken. Stod i kø i over 1 time for at få en router, og der var 4 eller 5 foran mig.