Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 2. juni 2008, 16:45

Overvejer lidt at anskaffe mig et trådløst headset til ps3, men er lidt blank på hvad man skal vælge.

Først skal jeg ihvertfald lige ha noget på det rene: De headsets til ps3 jeg har set er alle MONO. Betyder det at ps3'eren sender spillets lyd ud igennem tv'ets højtalere og så andre folks tale ud igennem headsettet? I så fald er det nemlig perfekt da jeg gerne vil have det sådan!

Men ja, uanset hvad, hvilke trådløse headset vil i så anbefale at bruge til ps3?

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.