Ny computer vil ikke boote (2) Ram Opgradering (1) Intel 5820k box uden køler? (5) Samsung præsenterer SE790C - En 34" OLED 21:9 fladskærm (4) K:GFX til middel computer (2) Test af ASUS ROG Striker Platinum GTX 760 4 GB (1) Test af Raidmax Viper GX Miditower (0) Valg af smartphone (23) Seagate lancerer næste år harddisk på 10 TB (0) win 8 har ikke dvd (13) Specifikationer sluppet ud før tid på Lenovo Yoga 3 11 (0) Test af Antec GX300 kabinettet (0) One Plus Invitation (først Til Mølle) (1) Vind masser af præmier i vores 4. advent julekonkurrence 2014 (99+) EVGA annoncerer ny kæmpe strømforsyning (0) Salg evt bytte af hardware (5) SLUT: Mini-julekonkurrence på Tweak.dk! (17) Valg af ny Gamer maskine/hardware (18) Grand Theft Auto 5 ved at være klar til PC (4) problemer med nyt system (8) Hex Gear smider deres R40 kabinet på markedet. (3) juletråden (5) Kabelsleeving gjort meget enklere af firmaet CableMod (2) Samsung på vej med deres første Tizen-smartphone (0) Det længe ventede Nvidia GTX 960 er måske klar i januar (2) S: Enermax Revolution 85+ 1250w PSU (0) S: Club R9 295X2 (1) S: Sapphire R9 290X (1) Derfor bør du ikke benytte Popcorn Time (0) AOC vs Benq skærm (1) Slut med tredjepartsapps til Snapchat til Windows Phone (0) The Crew (3) Løfte tweak.dk? (20) Core i3 3mb / 4mb (7) hjæææææælp The Phantom Tollbooth men med danske stemmer (0) Mini Gamer PC (16) Citigroup: Instagram er 35 mia. værd (0) Kan ikke afinstallere program ? (1) SLI? (3) Test af be quiet Silent Base 800 kabinettet (0)
Forhandler bedømmelser

Der er 970 bedømmelser, fordelt på 247 registrerede forhandlere.

    Tilbage
  Navn Coolshop.dk
  WWW www.Coolshop.dk
  E-Mail
  Adresse
  Tlf
  Butiks type Spil + mere
  Land da
  Gns. Bedømmelse 80.42%
  Ekstra
 
Side: [ 1 2 3 ]


  Navn HerrMansen   Bedømmelse 20%
  Beskrivelse
Mistede retten? Arhj.... De valgte nu godt nok selv at undlade at betale
for mærkningen, da de (og en den andre firmaer) mener at de ikke for
nok(noget) for pengene - da specielt i en moderne tid hvor alle betaler med
Visa/Mastercard og dermed har udmærket mulighed for at dokumentere i
tilfælde af retur/snyd.

Ked af at høre at du har haft problemer med Coolshop - har selv haft lidt
kvaler med dem, men som du selv skriver så har de udover den ene gang jo
været udmærkede at handle med.

(Rater lige en 20% opaf grundet din fejlagtige information omkring
E-Mærket)
Skrevet d. 31/01/2011 15:00  



  Navn madsdyd   Bedømmelse 5%
  Beskrivelse
Normalt ville jeg ikke gide at bruge tid på et tab/beløb så småt som det
jeg har mistet her, men jeg mener helt principielt, at Coolshop har "narret
os", og det vil jeg gerne gøre opmærksom på.

I starten af januar 2011, ønskede min 10 årige søn at forudbestille
"LittleBig Planet 2" (LBP2), som udkom i slutningen af januar 2011. Han
fandt en mulighed for at forudbestille hos Coolshop, hvor vi igennem flere
år har købt mange spil, og generelt haft gode erfaringer med dem. Det er
hans egne penge, men han kan jo naturligvis ikke købe det selv, så jeg er
inde over.

Jeg bemærkede at spillet var markeret som "kun engelsk". Min søn mente ikke
det var noget problem, fordi den udgave af LBP1 man kunne købe også var
markeret som "kun engelsk", og den er dansk. (Vi har den, og den er købt
fra Coolshop. Den er ikke markeret med at være dansk på cover eller plade,
men er dansk indeni + en række andre sprog).

Jeg mente dog det var bedst at kontakte Coolshop alligevel og lige høre. Vi
skrev derfor til dem. Det første svar vi fik, var ikke særligt klart, så vi
endte med at skrive frem og tilbage flere gange, idet vi understregede at
det var helt afgørende for os, at der var dansk sprog på produktet.
Butikkens svar var at de ikke havde information om at der var andet end
engelsk på produktet, men at det var den eneste udgave de forventede at få
fra deres leverandør. Da vi vidste at produktet udkommer på dansk, bestilte
vi det, idet vi antog at så måtte der jo ligesom være dansk på! Det var den
6/1 2011.

I dagene omkring udkommelsen, var vi på ferie. Men, min dreng modtog
produktet d. 19/1 2011 - og stor var sorgen, da han efter at putte det i
maskinen måtte konstatere at der kun var engelsk på!

I stor hast gik det til en lokal gameshop, hvor det kunne købes på dansk.

Derefter skrev jeg til Coolshop, og spurgte om vi kunne få lov at returnere
produktet, da der jo ikke var dansk på. De var fuldkommen afvisende. Vi har
kommunikeret frem og tilbage over en periode, og det viser sig, at Coolshop
simpelthen ikke har aftaler med den danske afdeling af Sony - som udgiver
LBP2. Sony Danmark vil ikke levere til Coolshop. Derfor er deres Sony
produkter som udgangspunkt ikke på dansk.

Den information ville det have været helt relevant at have fået ved vores
første henvendelse, mener jeg. Det ville have gjort at vi ville have
handlet i en anden butik, der har aftaler med Sony. Coolshop mener ikke det
var relevant for os at vide noget om deres leverandørforhold.

Som forbruger forventer jeg, når jeg handler i en dansk butik, at
produkterne som udgangspunkt "er danske". At der kan være usikkerhed
omkring den konkrete sprogunderstøttelse, inden produktet er udkommet, kan
man til en vis grad godt forstå. Ikke alle spil udkommer på dansk, f.eks.
Men, når butikken ved, at deres leverandør ikke har noget med de danske
udgaver at gøre, burde de gøre opmærksom på dette, idet de så med sikkerhed
kan sige, at dansk ikke forefindes på produktet. Og jeg ville kunne vælge
en butik med fornuftige relationer til den danske importør.

Endnu værre bliver det så, at Coolshop allerede d. 17/1 faktisk har
etableret en aftale med en anden leverandør, omkring levering af et produkt
med blandt andet dansk understøttelse (fælles nordisk + UK), idet de denne
dato putter et produkt på med dansk understøttelse. Det var vi afskåret fra
at vide, pga. ferie, mv, men her burde Coolshop måske have ændret
bestillinger på den engelske udgave til den fælles nordiske + UK udgave de
nu har adgang til.

Jeg har som nævnt kommunikeret en del med Coolshop omkring forløbet. De
mener ikke de har givet ukorrekt information - men jeg fastholder at de har
givet ufuldstændig information. Forbrugerrådet mener endvidere at de
*burde* have vidst, d. 6/1 hvor vi kommunikerede med dem, at de d 17/1
ville have et andet produkt. Coolshop afviser dette fuldkommen. Jeg har
tilbudt at de kunne godtgøre mig kr. 200 i point til deres shop, når jeg
ikke må returnere, men det har de også afvist.

Vores oplevelser med Coolshop kan opsummeres kort: Det er rigtigt godt, så
længe der ikke er nogen problemer. De bliver - ærligt talt - totalt
afvisende, hvis der er nogen problemer overhovedet. Jeg indser nu, at dette
falder i tråd med det mange andre har skrevet om Coolshop, men at det
åbenbart er noget man skal mærke på egen krop, før man tror på det.

Det skal også nævnes, at Coolshop for nyligt mistede retten til at være med
i E-handelsmærket, fordi de forsøger at påtvinge forbrugerne
forretningsvilkår der er skrappere end loven tillader.

For os er vores kundeforhold til Coolshop - hvor vi har købt for mere end
kr. 6.500,- - slut. Jeg vil med denne anmeldelse meget gerne opfordre andre
til at tage deres forhold til Coolshop op også.

Man bør kende en butik på hvordan den håndterer dårlige sager. Jeg er
færdig med Coolshop.
Skrevet d. 30/01/2011 16:19  



  Navn theharbni5   Bedømmelse 75%
  Beskrivelse
virkelige gode priser samt stort udvalg. købte battle for middleearth 1 for
1 år siden. Slet ingen problemer men lidt lang ventetid (3 uger). De har
også en del gamle spil som f.eks. det jeg købte:) Har dog ikke købt andet
så tør ikke give total top
Skrevet d. 06/01/2011 10:54  



  Navn BPM   Bedømmelse 5%
  Beskrivelse
bestilte for godt 2 måneder siden 3 spil

jeg modtog allesammen men men men, det ene var totalt skadet, æsken ødelagt
og spillet raslede rundt i æsken, et andet var æsken flækket midt over...

sendte det spil tilbage som raslede rundt i æsken og det er nu snart 2
måneder siden jeg gjorde det og der er absolut intet sket ud over at de nok
vil love at det skal komme, jeps og grise kan flyve, jeg er færdig med at
handle hos coolshop da de ikk kan pakke ordenligt ind og er ligeglade med
kundernes rma sag...
Skrevet d. 21/06/2010 11:13  



  Navn fredek   Bedømmelse 95%
  Beskrivelse
Bestilte Avatar på Blu-ray fra Coolshop. Der gik mere end en uge før jeg
fik det men det er nok min egen skyld da jeg ikke kiggede på hvornår det
var på lager... Det kom dog på lager en Torsdag og jeg fik det Tirsdagen
efter så jeg er meget tilfreds. Nu skal jeg bare klage til Samsung fordi
min Bluray afspiller har valgt ikke at virke...

95%
-Frederik
Skrevet d. 21/05/2010 15:47  



  Navn BPM   Bedømmelse 65%
  Beskrivelse
har bestilt flere ting derfra, blandt andet Crysis som af en eller anden
grund bare ikk kunne installeres på min pc så det måtte byttes, købte også
2 Xbox360 controllere desværre kun pakket i en boblekuvert også sker der jo
det at man kan risikere at de er døde inden de kommer ind af døren, æskerne
var totalt skadet efter en tur hos PostDK...
Skrevet d. 14/04/2010 12:00  



  Navn Illanair   Bedømmelse 75%
  Beskrivelse
Har haft en RMA sag kørende med et spil som blev byttet til den forkerte
udgave (Ikke collectors) som har været igang siden midt Juni. Fik først
sluttet den idag og fik pengene tilgode i shoppen. Udover den lange
ventetid er Coolshop's support personale utroligt venlige og hjælpsomme.

75% fra mig, pga. den lange ventetid og at jeg ikke fik mit spil i sidste
ende. 100% fra alle andre køb jeg har foretaget mig (5 styk).
Skrevet d. 16/11/2009 22:35  



  Navn Kolyzer   Bedømmelse 100%
  Beskrivelse
MW2 på release :D
Skrevet d. 10/11/2009 14:33  



  Navn dexter113   Bedømmelse 100%
  Beskrivelse
Monster fedt sted at købe spil de har danmarks billigste priser på spil.
Tjek coolshop ud de er for fede
Skrevet d. 04/11/2009 09:10  

Side: [ 1 2 3 ]


Du skal være logget ind og have en gyldig e-mail adresse for at kunne tippe os om nyheder.



Spam og bedømmelser der krænker 3. part, eller på anden måde er upassende, vil blive slettet omgående. Bedømmelser der anses for useriøse vil ligeledes blive slettet. Og brug vores forum til diskussioner!

Hvis du mener at der mangler en forhandler i sektionen så send en e-mail til
f o r h a n d l e r @ t w e a k . d k med info så forhandleren kan komme med på listen.

Hvis du finder bedømmelser der er upassende bedes man skrive til
f o r h a n d l e r @ t w e a k . d k.


Nyeste Videoer og Trailers

Seneste nyheder
104

Vinderne i 4. advent julekonkurrencen 2014 er fundet4

Vi har udtrukket de sidste vin
Læs Mere
4

Samsung Electronics introducerer 34 tommer OLED skærm

Samsung har teaset en ny 34 to
Læs Mere
0

Seagate på vej med 10 TB harddiske næste år

Seagate har efter sigende plan
Læs Mere
0

Specifikationer ude på Lenovo Yoga 3 11

Der er sluppet specifikationer
Læs Mere

0

EVGA annoncerer Supernova 1600 T2 strømforsyning

EVGA er på gaden med et sandt
Læs Mere
2

CableMod firma letter kabelsleeving til PSU

De mange store og tykke kabelb
Læs Mere
0

Samsung Z1 med Tizen OS på vej

Samsung er nu på vej med deres
Læs Mere
0

Artikel: Derfor bør du ikke bruge Popcorn Time

Inden vi overhovedet kommer i
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.