Tweak.dk tester MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC (1) S: Crucial Ballistix sport XMP 2x4GB DDR3 (0) vudere Grafik kort (3) EVGA DG-7 series kan nu forudbestilles (0) Nyt tiltag fra Valve mod cheats i computerspil (0) Tweak.dk tester ASRock B350 og X370 Gaming ITX/ac (0) Salgspris for pc (8) S:100 % lydløs Streacom computer. (3) Søger ejere af Steelseries Sensei mus (2) Razers nye BlackWidow Ultimate keyboard er vandafvisende og støvafvisende (0) Com fryser fast (9) S: Synology DS214+ og 2 x 3TB WD RED (3) Z270 eller z370 (Asus, Gigabyte, MSI) nyt bundkort evt. opgradering af MB + CPU (1) bærebare computere (8) ISP'er tvinges til at blokere Popcorn Time efter domsafsigelse i Norge (0) Tweak.dk præsenterer Tweak News (0) Søger I7 4790K (0) Formodet OnePlus 5T billeder og specifikationer lækket (0) Samsung vil fremvise 8TB M.2 SSD og GDDR6 på CES 2018 (0) iPhone X kan ikke håndtere kulde (4) S: ASUS GeForce® GTX 780 DirectCU II 3GB 900pp SOLGT (2) HDMI hjælp (2) S:Lenovo Legion Y520 gaming bærbar til salg. (1) S: Solgt (6) Spørgsmål vedr. opdateringshastighed på ny skærm (5) Tweak.dk tester MSI GTX 1070 Ti Gaming 8G (0) Skull i hård plast... hvor? (14) Købe af gpu (4) DOOM sammenlignet på PC, PS4, Xbox One, Nintendo Switch - hvem vinder (0) Keylogger fundet i et MantisTek GK2 tastatur (3) Tweak.dk tester ASUS GeForce GTX 1060 OC edition 6GB (0) Apple arbejder på en ny 2018 iPad Pro (0) Raja Koduri fortsætter karrieren hos Intel (0) Gold edition iPhone X lanceret (Video) (0) S: EVGA GeForce GTX 970 SC GAMING ACX 2.0 (2)
Forhandler bedømmelser

Der er 970 bedømmelser, fordelt på 247 registrerede forhandlere.

    Tilbage
  Navn Coolshop.dk
  WWW www.Coolshop.dk
  E-Mail
  Adresse
  Tlf
  Butiks type Spil + mere
  Land da
  Gns. Bedømmelse 80.42%
  Ekstra
 
Side: [ 1 2 3 ]


  Navn HerrMansen   Bedømmelse 20%
  Beskrivelse
Mistede retten? Arhj.... De valgte nu godt nok selv at undlade at betale
for mærkningen, da de (og en den andre firmaer) mener at de ikke for
nok(noget) for pengene - da specielt i en moderne tid hvor alle betaler med
Visa/Mastercard og dermed har udmærket mulighed for at dokumentere i
tilfælde af retur/snyd.

Ked af at høre at du har haft problemer med Coolshop - har selv haft lidt
kvaler med dem, men som du selv skriver så har de udover den ene gang jo
været udmærkede at handle med.

(Rater lige en 20% opaf grundet din fejlagtige information omkring
E-Mærket)
Skrevet d. 31/01/2011 14:00  



  Navn madsdyd   Bedømmelse 5%
  Beskrivelse
Normalt ville jeg ikke gide at bruge tid på et tab/beløb så småt som det
jeg har mistet her, men jeg mener helt principielt, at Coolshop har "narret
os", og det vil jeg gerne gøre opmærksom på.

I starten af januar 2011, ønskede min 10 årige søn at forudbestille
"LittleBig Planet 2" (LBP2), som udkom i slutningen af januar 2011. Han
fandt en mulighed for at forudbestille hos Coolshop, hvor vi igennem flere
år har købt mange spil, og generelt haft gode erfaringer med dem. Det er
hans egne penge, men han kan jo naturligvis ikke købe det selv, så jeg er
inde over.

Jeg bemærkede at spillet var markeret som "kun engelsk". Min søn mente ikke
det var noget problem, fordi den udgave af LBP1 man kunne købe også var
markeret som "kun engelsk", og den er dansk. (Vi har den, og den er købt
fra Coolshop. Den er ikke markeret med at være dansk på cover eller plade,
men er dansk indeni + en række andre sprog).

Jeg mente dog det var bedst at kontakte Coolshop alligevel og lige høre. Vi
skrev derfor til dem. Det første svar vi fik, var ikke særligt klart, så vi
endte med at skrive frem og tilbage flere gange, idet vi understregede at
det var helt afgørende for os, at der var dansk sprog på produktet.
Butikkens svar var at de ikke havde information om at der var andet end
engelsk på produktet, men at det var den eneste udgave de forventede at få
fra deres leverandør. Da vi vidste at produktet udkommer på dansk, bestilte
vi det, idet vi antog at så måtte der jo ligesom være dansk på! Det var den
6/1 2011.

I dagene omkring udkommelsen, var vi på ferie. Men, min dreng modtog
produktet d. 19/1 2011 - og stor var sorgen, da han efter at putte det i
maskinen måtte konstatere at der kun var engelsk på!

I stor hast gik det til en lokal gameshop, hvor det kunne købes på dansk.

Derefter skrev jeg til Coolshop, og spurgte om vi kunne få lov at returnere
produktet, da der jo ikke var dansk på. De var fuldkommen afvisende. Vi har
kommunikeret frem og tilbage over en periode, og det viser sig, at Coolshop
simpelthen ikke har aftaler med den danske afdeling af Sony - som udgiver
LBP2. Sony Danmark vil ikke levere til Coolshop. Derfor er deres Sony
produkter som udgangspunkt ikke på dansk.

Den information ville det have været helt relevant at have fået ved vores
første henvendelse, mener jeg. Det ville have gjort at vi ville have
handlet i en anden butik, der har aftaler med Sony. Coolshop mener ikke det
var relevant for os at vide noget om deres leverandørforhold.

Som forbruger forventer jeg, når jeg handler i en dansk butik, at
produkterne som udgangspunkt "er danske". At der kan være usikkerhed
omkring den konkrete sprogunderstøttelse, inden produktet er udkommet, kan
man til en vis grad godt forstå. Ikke alle spil udkommer på dansk, f.eks.
Men, når butikken ved, at deres leverandør ikke har noget med de danske
udgaver at gøre, burde de gøre opmærksom på dette, idet de så med sikkerhed
kan sige, at dansk ikke forefindes på produktet. Og jeg ville kunne vælge
en butik med fornuftige relationer til den danske importør.

Endnu værre bliver det så, at Coolshop allerede d. 17/1 faktisk har
etableret en aftale med en anden leverandør, omkring levering af et produkt
med blandt andet dansk understøttelse (fælles nordisk + UK), idet de denne
dato putter et produkt på med dansk understøttelse. Det var vi afskåret fra
at vide, pga. ferie, mv, men her burde Coolshop måske have ændret
bestillinger på den engelske udgave til den fælles nordiske + UK udgave de
nu har adgang til.

Jeg har som nævnt kommunikeret en del med Coolshop omkring forløbet. De
mener ikke de har givet ukorrekt information - men jeg fastholder at de har
givet ufuldstændig information. Forbrugerrådet mener endvidere at de
*burde* have vidst, d. 6/1 hvor vi kommunikerede med dem, at de d 17/1
ville have et andet produkt. Coolshop afviser dette fuldkommen. Jeg har
tilbudt at de kunne godtgøre mig kr. 200 i point til deres shop, når jeg
ikke må returnere, men det har de også afvist.

Vores oplevelser med Coolshop kan opsummeres kort: Det er rigtigt godt, så
længe der ikke er nogen problemer. De bliver - ærligt talt - totalt
afvisende, hvis der er nogen problemer overhovedet. Jeg indser nu, at dette
falder i tråd med det mange andre har skrevet om Coolshop, men at det
åbenbart er noget man skal mærke på egen krop, før man tror på det.

Det skal også nævnes, at Coolshop for nyligt mistede retten til at være med
i E-handelsmærket, fordi de forsøger at påtvinge forbrugerne
forretningsvilkår der er skrappere end loven tillader.

For os er vores kundeforhold til Coolshop - hvor vi har købt for mere end
kr. 6.500,- - slut. Jeg vil med denne anmeldelse meget gerne opfordre andre
til at tage deres forhold til Coolshop op også.

Man bør kende en butik på hvordan den håndterer dårlige sager. Jeg er
færdig med Coolshop.
Skrevet d. 30/01/2011 15:19  



  Navn theharbni5   Bedømmelse 75%
  Beskrivelse
virkelige gode priser samt stort udvalg. købte battle for middleearth 1 for
1 år siden. Slet ingen problemer men lidt lang ventetid (3 uger). De har
også en del gamle spil som f.eks. det jeg købte:) Har dog ikke købt andet
så tør ikke give total top
Skrevet d. 06/01/2011 09:54  



  Navn BPM   Bedømmelse 5%
  Beskrivelse
bestilte for godt 2 måneder siden 3 spil

jeg modtog allesammen men men men, det ene var totalt skadet, æsken ødelagt
og spillet raslede rundt i æsken, et andet var æsken flækket midt over...

sendte det spil tilbage som raslede rundt i æsken og det er nu snart 2
måneder siden jeg gjorde det og der er absolut intet sket ud over at de nok
vil love at det skal komme, jeps og grise kan flyve, jeg er færdig med at
handle hos coolshop da de ikk kan pakke ordenligt ind og er ligeglade med
kundernes rma sag...
Skrevet d. 21/06/2010 09:13  



  Navn fredek   Bedømmelse 95%
  Beskrivelse
Bestilte Avatar på Blu-ray fra Coolshop. Der gik mere end en uge før jeg
fik det men det er nok min egen skyld da jeg ikke kiggede på hvornår det
var på lager... Det kom dog på lager en Torsdag og jeg fik det Tirsdagen
efter så jeg er meget tilfreds. Nu skal jeg bare klage til Samsung fordi
min Bluray afspiller har valgt ikke at virke...

95%
-Frederik
Skrevet d. 21/05/2010 13:47  



  Navn BPM   Bedømmelse 65%
  Beskrivelse
har bestilt flere ting derfra, blandt andet Crysis som af en eller anden
grund bare ikk kunne installeres på min pc så det måtte byttes, købte også
2 Xbox360 controllere desværre kun pakket i en boblekuvert også sker der jo
det at man kan risikere at de er døde inden de kommer ind af døren, æskerne
var totalt skadet efter en tur hos PostDK...
Skrevet d. 14/04/2010 10:00  



  Navn Illanair   Bedømmelse 75%
  Beskrivelse
Har haft en RMA sag kørende med et spil som blev byttet til den forkerte
udgave (Ikke collectors) som har været igang siden midt Juni. Fik først
sluttet den idag og fik pengene tilgode i shoppen. Udover den lange
ventetid er Coolshop's support personale utroligt venlige og hjælpsomme.

75% fra mig, pga. den lange ventetid og at jeg ikke fik mit spil i sidste
ende. 100% fra alle andre køb jeg har foretaget mig (5 styk).
Skrevet d. 16/11/2009 21:35  



  Navn Kolyzer   Bedømmelse 100%
  Beskrivelse
MW2 på release :D
Skrevet d. 10/11/2009 13:33  



  Navn dexter113   Bedømmelse 100%
  Beskrivelse
Monster fedt sted at købe spil de har danmarks billigste priser på spil.
Tjek coolshop ud de er for fede
Skrevet d. 04/11/2009 08:10  

Side: [ 1 2 3 ]


Du skal være logget ind og have en gyldig e-mail adresse for at kunne tippe os om nyheder.



Spam og bedømmelser der krænker 3. part, eller på anden måde er upassende, vil blive slettet omgående. Bedømmelser der anses for useriøse vil ligeledes blive slettet. Og brug vores forum til diskussioner!

Hvis du mener at der mangler en forhandler i sektionen så send en e-mail til
f o r h a n d l e r @ t w e a k . d k med info så forhandleren kan komme med på listen.

Hvis du finder bedømmelser der er upassende bedes man skrive til
f o r h a n d l e r @ t w e a k . d k.


Nyeste Videoer og Trailers

Seneste nyheder

Powercolor teaser med et custom RX Vega 64 Red Devil grafikkort

Powercolor har længe teaset for et custom RX Vega 64 grafikkort, som blandt andet prydes med deres Red Devil t
Læs Mere

MSI Infinite X opgraderes med 8th generation Intel processorer

Leder du efter en komplet system, hvor du ikke selv skal igang med computer byggeriet som en ren byggemand Bob
Læs Mere

Android-enheder mest udsatte for virus-angreb

Noget tyder på, at du måske skal tænke ekstra grundigt over dit næste smartphone-valg.
Læs Mere

Blizzard bekræfter: Xbox One X-forbedringer til Overwatch

Xbox One X-ejerne får for fremtiden fornøjelsen af at spille Overwatch med 4K-resolution.
Læs Mere

Nye Origin PC EON gamer laptops i handlen

Origin PC melder nye versioner klar af deres award-winning EON15-X, EON17-X, og EON17-SLX gamer bærbar sammen
Læs Mere

Razer Wolverine Tournament Edition lanceret

Razers nye Wolverine Tournament Edition er på vej til test på Tweak redaktionen, og vores test af Razer Wolver
Læs Mere

NBC med rekordstor dækning af vinter-OL

Det amerikanske tv-netværk har annonceret, at man vil levere en rekordstor dækning af næste års vinter-OL.
Læs Mere

Worms WMD ankommer til Switch

Nintendo Switch-konsollen bliver hele tiden beriget med nye spil. Nu er der også blevet gjort plads til en af
Læs Mere
Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.