HTC One M8 - No OS Installed? Dusør? (7) søger graffikkort (0) Forslag til Gaming PC modtages (1) Black Friday (1) Test af Fractal Design Define R5 Midi Tower kabinettet (6) Passer dette sammen (7) Grafikkort Valg R9 280X vs GFX 770 Lightning (31) Spædningsfald når køleskab slår til/fra (5) Hjælp til køb af bærbar (3) Nogen som kender Blue Energy.dk? (7) Radiator kølingen og hvilken retning i kabinet? (0) Køb, CPU til Asus M3N78 SE (0) K: Creative X-Fi Titanium HD (0) Sælges: 3X SSD Kingston (2X 120GB + 1X 240GB) (1) Test af Logitech G502 Proteus Core Gaming mus (0) Kunne du tænke dig en Apple iPad Air 2 i 24 karat guld (0) intel tager kampen op på markedet for mini computere (0) Erfaringer med at OC skærm?? (1) S: Creative Sound Blaster ZxR (1) Når i overclocker? (8) Valget imellem 2 ram? (2) Hej gode mennesker.. Hvad kan jeg få ud af dette system? (1) Minecraft MADPACK Konkurrence (32) Nu kan du spille Minecraft på vores egen server (70) Seasonic Snow Silent 1050W PSU annonceret (0) LEPA lancerer ny AquaChanger serie af AIO vandkøling (6) AMD Carrizo og Carrizo-L lanceres i 2015 (0) Test af Razer Deathadder Chroma mus (0) Bioware er på vej med det første patch til Dragon Age: Inquisition (0) Færdigsamlet gamer pc - hjælp søges (6) Ny gaming PC (14) Hjælp angående pc dele (7) S: solgt! (0) Hjælp til køb af computer fra Føniks (15) S: Farcry4, Assassins Creed, TheCrew (voucherkode) (0) iPhone 6 eller iPhone Plus? (16) Playstation 4 salget har rundet 14 millioner enheder (1) Hjælp til fejlfinding på formentlig lost cause (9) Test af Thermaltake Versa H23 kabinettet (0) Salg af hardware (13)
Forhandler bedømmelser

Der er 970 bedømmelser, fordelt på 247 registrerede forhandlere.

    Tilbage
  Navn Multi Media Proshop ApS
  WWW www.proshop.dk
  E-Mail inforoom@proshop.dk
  Adresse
  Tlf 86120505
  Butiks type Hardware
  Land da
  Gns. Bedømmelse 75.00%
  Ekstra
 
Side: [ 1 ]


  Navn Silverstone78   Bedømmelse 50%
  Beskrivelse
2 Update:
Proshop har nu for anden gang i strid med trustpilots retningslinjer og
velvidende forsøgt at få fjernet denne anmeldelse ( Meget smart af proshop
da den medens sagen behandles ikke kan læses af andre og derefter først
dukke op igen langt nede på listen. Der skulle dog ikke være noget forkert
i at jeg efter godkendelse af anmeldelsen sletter den og opretter den igen
så den får sin rette plads) med begrundelsen:

Grunden til at din anmeldelse er blevet slettet er at du har købt produktet
hos PRC-Data og ikke Proshop. Du kan anmelde PRC-Data her:
http://www.trustpilot.dk/review/www.prcdata.dk
Derudover gælder de 5 års garanti på Seagate diske fra produktionsdatoen
(der står sikkert produktionsmånede/år oven på disken) og ikke fra
fakturadatoen. Dvs at din disk formenligt har været udenfor garanti
allerede inden du henvendte dig til os.
Med venlig hilsen Esben, Proshop kundeservice.

PRC data ER proshop og prc datas hjemmeside leder også hen til proshop.
Proshop håndterer kundeservice og også proshops kundeservice jeg anmelder
her.
De 5 års garanti fra produktionsdatoen gør som jeg tidligere skrev jo bare
at proshop yderligere vildleder kunder i den forbindelse (tænk at købe en
var under foranledning at der er 5 års garanti hvis vare så har lagt et par
år på proshops fjernlager).

Udover udløb garantien på harddisken 12 februar. Altså før jeg først
henvendte mig vedr. Dette.
Første henvendelse skete i forbindelse med fysisk afhentning af varer på
faktura nr.2744990 Dato. 29-01-2013 I butikken.
Anden gang var i forbindelse med fysisk afhentning af faktura 2766984
14-02-2013 en dato både jeg efter første henvendelse samt kundeservice
medarbejderen i butikken ved denne henvendelse også troede var inden for
garantien.
2 henvendelse er dog 2 dage over garantien... Men jeg har altså råbt
"banko" og blev bedt om at vende tilbage hvilket jeg gjorde.
Proshop i bruger ordet "formentlig"! Man skal ikke tro man skal vide. Man
siger da ikke til sine kunder uden nærmere undersøgelse "garantien er nok
udløbet... Farvel og tak"

Update:
Tænk engang at Proshop oveni forsøger at få fjernet anmeldelsen selvom de
udmærket godt ved jeg er kunde der og endda efter jeg igår d.10 april
lavede bestillinger med en ven for knap 11000,-!,!! Der blev snakket om
flueknepperi fra en anden bruger fra min side men hey proshop er den store
her.. At tryne den lille for en sølle harddisk er da flueknepperi eller
hvad. Fortryder nu at jeg sammen med min ven lavede yderligere bestilling
på 11000,-. Vil i ikke have kunder proshop?
Jeg kan da godt forstå i har en god score her på trustpilot når man kan se
at dårlige anmeldelser udover min bliver ansøgt om fjernet og hvis folk
ikke gør noget ved det bliver de!
Meget smart at få suspendert anmeldelsen om end andet så bare for en
periode så den kan drukne når de så kommer tilbage i form af meget korte
men positive anmeldelser ovenover.

Anmeldelse af proshop med mails:

Email korrespondance:

Jeg har en defekt Seagate Barracuda es.2 24/7 St3500320ns. sn:xxxxxxxx.
Harddisk med periodisk fejl. Såvidt jeg husker er der 5 års garanti på
denne harddisk. Jeg var fysisk nede i butikken inden garantiens udløb for
at lave en reklamation på denne disk men de kunne ikke hjælpe da de som jeg
selv ikke kunne finde disken i systemet, så jeg kunne hellerikke aflevere
den!
Hvad gør jeg? Nu er disken jo gået over garantien men jeg har jo henvendt i
butikken og ønsket reklamation inden for garantien?
Og mit 2 x mundtlige ønske om reklamation er vel ligeså gældene eftersom
andet ikke var muligt.
M.v.h. C. Sølvsten.

Hej Claus,

jeg kan ligesom mine kolegaer heller ikke finde harddisken på din kunde så
faktisk kan jeg godt forstå at de ikke vil modtage den, vi har ikke noget
bevis for at den er købt hos os.
Men hvis du mener at der er 5 års garanti på produktet så skal du ind på
http://www.seagate.com/support/warranty-and-replacements/ og oprette en
RMA-sag hos Seagate for at benytte de ekstra 3 års reklamationsret oven på
vores 2 år.

Hej proshop

Se det vil jeg jo som kunde siden Per i garagen i 97 gerne have haft atvide
inde for garantien så jeg som kunde stod i yderligere redelighed...særligt
når fysisk har henvendt mig 2 gange? Når ser står 5 års garanti på
produktet i beskrivelse på jeres hjemmeside burde i jo skrive det du siger
efter dette. Håber da den komplikation der uden tvivl vil opstå for mig som
ene forbruger over for store seagate gør proshop forpligtet til at hjælpe
deres mangeårige kunder godt på vej i den her situation?

Hej igen Claus,

det er jo mange år siden.. mange år før jeg startede her endda. Så jeg skal
ikke kunne garantere for hvad der har stået på hjemmesiden der, men det er
sådan det altid har været i hvert fald.
Har du kontaktet Seagate endnu og hørt hvad de siger? Jeg skal selvfølgelig
beklage at mine koleager ikke har oplyst dig dette tidligere, men det kan
ske at de ikke har været opmærksomme på det.

Venligst kontakt Seagate og hør hvad de siger, evt at du har prøvet at
kontakte os men vi har ikke fortalt dig den rigtige procedure for at gøre
brug af dine ekstra års reklamationsret før nu, men du har prøvet at
benytte din reklamationsret uden held hos os.

Hej igen proshop

Ifølge Seagates side er Disken nu "out of warranty" hvilket siden selvf.
Vil skrive da den udløb 11/3 2013.
Jeg kan self. Grave mig igennem hjemmesiden og skrive en personlig mail og
forklare hele smøren igen men er ret så sikker på at uanset hvor godt jeg
forklarer hele processen op til nu vil seagate komme til den konklution at
sælgeren er ansvarlig i denne situation og ikke seagate der jo har
overholdt deres fine 5 års garanti på produktet.
Hvis du ser bort fra oversvømmelse i Thailand der fik harddiske til at
stige fra en pris pr. Gb. Vi endda stadig ikke er nået tilbage "ned" på
endnu igen, betalte jeg for de 3 stk. seagate es.2 24/7 diske jeg købte hos
jer en pris pr. Gb. Der næsten var dobbelt så høj pr. gb. som andre alm.
Diske i den periode. En pris bla. for den sikkerhed på bla. 5 istedet for 2
års garanti.
Håber du vil give mig ret i at personlig kontakt til seagate på nuværende
tidspunkt blot vil være endnu en forhindring med samme udfald.
P.t. Koster en es.2 disk på 500gb hos jer 688,- hvilket set i forhold til
andre seagate (eller andre mærker iøvrigt) er ret så høj pr. Gb. Bla. Pga.
5 års garanti.
Hvad gør vi nu?

Hej Claus,

jeg ved ærligt talt ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg har spurgt mine kolegaer
omkring, og får at vide at vi kun er ansvarlige for de to års garanti,
sådan er det bare.
Jeg er bange for at en henvendelse fra os af ikke ændrer meget i sagen da
Seagate vil stå fast ved at de fem års garanti er udløbet. Den information
som min kolega har givet dig har kun været for at hjælpe dig, han kunne jo
ikke vide at der var større omstændigheder end som så, han har hjulpet dig
i den bedste mening. Så jeg skal stå fast ved at vi kun yder 2 års
reklamtionsret, resten skal tage med Seagate. Beklager, men vi kan ikke
gøre mere i sagen.

Hej igen proshop

At i kun er ansvarlige for 2 års garanti er jo fint men kunne i ikke bare
have sagt det første gang jeg henvendte mig i butikken med den defekte
vare? Hvis i fra starten havde bedt mig at gennemgå den simple procedure
jeg kan se på seagates hjemmeside havde både proshop og jeg ikke stået i
det her dilemma (jeg skriver også proshop i denne situation)
Jeg blev af jer bedt om at vende tilbage med faktura og på et tidspunkt
hvor der ikke var så travlt hvor evt. En anden medarbejder kunne hjælpe!
Da jeg igen henvender mig i butikken bliver jeg bedt om at gå hjem og
skrive en mail da i ikke kunne finde varer der lå så langt tilbage i
systemet! Igen ingen info om bare at udfylde simpel skema seagates
hjemmeside.
Nu yder i den kundeservice at kontakte seagate og rede trådene ud og hvis
det ikke løser problemet holder jeg proshop økonomisk ansvarlig og går
videre med sagen.
Dette har intet med de ellers flinke medarbejdere at gøre men mangel på
information i forbindelse med en vare købt hos jer. Som nævnt tidligere
står der intet på jeres hjemmeside om at de sidste 3 år af de 5 års garanti
på 24/7 diske skal håndteres af seagate og ikke proshop. Begge medarbejdere
oplyste ikke om dette og var da selv af den overbevisning at i stod for den
garanti for eller ville vi jo ikke stå i denne situation.

Jeg ønsker opringning fra din chef der kan bekræfte hvad du tidligere har
skrevet vedr. Mere eller mindre Manglende kundeservice i forhold til
håndtering af fejlinformering og "vildledning" i forbindelse med
returnering af defekt var der medførte situationen.

Jeg kan allerede nu oplyse at jeg hvis samtale med din chef giver
yderligere komplikation i forhold sagen, agter at tage kontakt til
forbrugerklagenævnets hotline for at høre om der er hold i sagen hvilket
ifølge min advokat der dog ikke har speciale i disse sager mener der er.
Efterfølgende vil jeg oprette sag hos forbrugerklagenævnet. Oveni vil jeg
henvise de mange privatkunder jeg tidligere skaffet proshop til at handle
andetsteds. Ærligt.... At give afkald på rundtregnet 100000,- årligt i
omsætning er da ærgeligt for en sølle harddisk ikke? Især i denne situation
hvor hvis du selv stod i den ville føle dig godt vildledt og misinformeret.


Jeg er at træffe telefonisk på xxxxxxx hele fredag.

Hej Claus,

de 5 års reklamationsret er også fra produktionsdatoen, det kan jo være
endnu længere tid siden?
Jeg har lige vendt sagen med mine kolegaer, og allerede efter de 2 år er
gået så har vi ikke længere nogen som helst forpligtigelse overfor den vare
du har købt. Det er op til dig selv at gemmengå proceduren med Seagate.
Desuden er det også op til dig at levere noget til mine kolegaer så de rent
faktisk kan slå dig op i systemet, en faktura eller lign. De har jo
tydeligvis ikke kunne finde dig i systemet, derfor ikke kunne hjælpe dig.
Du er blevet anvist af mig, den dag du sendte mig en mail, til at kontakte
Seagate så snart det var dig muligt, det er jo ikke min skyld at du ikke
når det til tiden.. vores forpligtigelse ophørte for 3 år siden? Hvordan
kan de være vores skyld at du ikke får din vare sendt ind til tiden?

Jeg har gjort det jeg kan for dig. Det hele ligger i at dine 2 år
reklamationsret er udløbet hos os, herefter vil vi ikke tage ansvar for
mere.

Hej igen proshop

5 år fra produktionsdatoen gør jo bare jeres info under harddisken endnu
mere vildledende. Jeg henvendte mig netop med faktura som jeg også skrev
tidligere. Jeg har blot gjort som vejledt af jeres kundeservice og ud fra
info på jeres hjemmeside.
Det blev proshops medansvar og forpligtelse i forhold til god og korrekt
kundeservice da i gav mig forkert vejledning i butikken. At i måske ikke
har helt styr på papirerne efter fusion kan jeg jo ikke gøre noget ved.
Hvis jeg ikke kunne læse de 5 år på hjemmesiden men særligt ikke fik den
korrekte vejledning der jo netop førte til problemet havde vi ikke haft
denne mail korrespondance. Jeg afleverede varen personligt til "tiden"
hvilket både var første og anden medarbejders opfattelse da de intet vidste
eller informerede om at de sidste 3 års af garantien skulle gå gennem
seagate selv.

Jeg opretter sag ved forbrugerklagenævnet og så tager vi den bare derfra

Fortsat god dag og når den sidste vare købt hos jer nu er nægtet modtagelse
handler jeg for mit tilgodehavende en anden vare og derefter takker jeg
af. Al mail korrespondance kommer med i sagen samt i anmeldelser rundt
omkring på internettet og som skrevet tidligere må 100000,- jo være
håndører for proshop.

M.v.h Claus Sølvsten
Sendt fra min iPhone

P.s. Jeg kan sige der næsten intet er ivejen med proshop udover
kundeservicen når du først har købt produktet og vi snakker altså ikke de
skide søde unge medarbejdere der betjener fysisk i butikken men telefonisk
henvendelse og mail korrespondance fyrene!

............. Neden under er der lidt fra tidligere anmeldelse:

Bestilte mandag d. 7 januar 3 computer dele. Tirsdag får jeg beskeden
"Det er med beklagelse, at vi har måttet konstatere, at producenten trods
tidligere lovet, ikke længere kan levere dette produkt, da producenten nu
har ladet produktet udgå af produktion. "
Jeg kontakter proshop og jeg må finde et andet bundkort.
Senere samme dag får jeg en ny mail. " Det er med beklagelse, at vi har
måttet konstatere, at producenten trods tidligere lovet, ikke længere kan
levere dette produkt, da producenten nu har ladet produktet udgå af
produktion."
Jeg må igen kontakte proshop og vi finder et andet kabinet.
Nu sidder jeg så idag og kikker på proshops hjemmeside og finder det første
bundkort jeg bestilte på lager... Min sidste bestilling skulle først være
på lager d. 15 og jeg har ingen varer hentet endnu. Jeg kontakter proshop
og fortælle at jeg kan se de har det bundkort jeg bestilte i mandags til
619,- på "tilbud" til 699,- og da jeg er ked af at skulle "nøjes" med det
andet bundkort vil jeg jo gerne have det bundkort jeg egentlig bestilte.
Jeg får at vide jeg godt kan få kortet men nu skal betale 699,- i stedet
for de 619,- jeg har på min bestillings seddel!
Syntes ikke det er måde man holder på sine kunder. 80,- er ikke meget i
forhold til de mange tusinde jeg gennem årene har lagt i både shg, prc og
senere proshop.

At have en billig vare på lager så folk køber den og 2 andre varer. Ender
med en helt 3 og 4 vare for tilsidst at blive tilbudt den oprindelige vare
10% dyrer.

På det seneste oplever jeg dog samme problemer som man ser hos andre
internetbutikker... Deres leveringstider og varelager passer simpelthen
ikke med virkeligheden!

Eksembler:
Apple tastatur til ipad har grønt logo ved køb selvom der er 0 på lager i
både århus og viborg. De skriver der er 15+ på fjernlager. Jeg bestilte
derfor og fik først beskeden at der var 1-3 dages levering. Dernæst på
lager d.9 maj.... Derefter først på lager i juni! Hvor ligger det
fjernlager? I kina? Selv jeg har fået disse meldinger kan jeg stadig se
grøn købsknap og 1-3 dages levering på deres hjemmeside hvilket jo betyder
at andre der bestiller ender i samme problem som jeg?! Desuden er priserne
ikke hvad de har været... Lige nu tager de 559,- for tastaturet uden fragt
hvilket ikke er billigt... Måtte krumme tæer og gå i expert (hvor jeg
ellers aldrig handler) kunne gå direkte ned i butikken og pille det ned fra
hylden til 549,-. Det samme med camera connection kit til ipad 343,- skal
du betale idag i proshop. Kontaktede proshop for at købe dette kit til
samme pris som andre butikker sælger det til men de kunne ikke give nedslag
i prisen... Gik derefter i fona og hentede kittet til 219,-

Har lavet andre bestillinger bla. Iphone og ipad covere der skulle være på
lager. Fik efter bestilling af ipadcover til afhentning i viborg en mail at
coveret var klar til afhentning. Men nej jeg gik forgæves og skulle komme
tilbage kl15 da varen var i "transit". Kom igen kl 15 men ingen cover!
Heller ikke iphonecoveret var alligevel på lager! Syntes proshop spilder
folks tid og de burde overholde deres lovede lagerstatus og tider. Ud af 4
bestillinger har jeg simpelthen afbestilt 2 af dem og købt andet sted.
proshop få styr på jeres lagerstatus, leveringstid mv. Eller drop de fine
røde grønne og gule på lager knapper når de alligevel ikke passer. Er kun
glad for at jeg selv bor i viborg og ikke kørte eks. 30km 2 gange forgæves
igår. Udover problemerne med levering og lager er jeg ellers tilfreds og
"stamkunde". Jeg vil fortsat handle i proshop men vil finde mig nødsaget
til telefonisk at kontakte proshop hver gang jeg bestiller for at sikre mig
at lagerstatus og levering holder.
Skrevet d. 24/04/2013 19:03  



  Navn Carsten_DK   Bedømmelse 100%
  Beskrivelse
Jeg har købt et par spil der. Hurtig ordrebekræftelse, og hurtig levering.
Skrevet d. 13/04/2004 23:14  

Side: [ 1 ]


Du skal være logget ind og have en gyldig e-mail adresse for at kunne tippe os om nyheder.



Spam og bedømmelser der krænker 3. part, eller på anden måde er upassende, vil blive slettet omgående. Bedømmelser der anses for useriøse vil ligeledes blive slettet. Og brug vores forum til diskussioner!

Hvis du mener at der mangler en forhandler i sektionen så send en e-mail til
f o r h a n d l e r @ t w e a k . d k med info så forhandleren kan komme med på listen.

Hvis du finder bedømmelser der er upassende bedes man skrive til
f o r h a n d l e r @ t w e a k . d k.


Nyeste Videoer og Trailers

Seneste nyheder
0

Nu kan man købe en iPad Air 2 i 24 karat guld

Hvis du er typen der ikke kan
Læs Mere
0

Intel snart klar med deres bud på en ChromeCast

Intel lancerer i 2015 en helt
Læs Mere
0

Seasonic gør klar til at lancerer en Snow Silent 1050W PSU

Der er ingen tvivl om kvalitet
Læs Mere
0

Flere informationer lækket om kommende AMD Carrizo og Carrizo-L

Ser du frem til AMDs kommende
Læs Mere

0

Bioware er på vej med det første patch til Dragon Age: Inquisition

Bioware arbejder allerede på d
Læs Mere
1

Playstation 4 salget runder 14 millioner

Sony fortæller at deres Playst
Læs Mere
0

Apple iOS 8.1.1 viser flere forbedringer

Med lanceringen af iOS 8 kom A
Læs Mere
0

Android Lollipop kom ikke til HTC One M7 og M7 Google Pley Edition

Mo Versi, chef for Product Man
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.